به گزارش ایران باران نیوز در جلسه شورای سلامت شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان و دبیری دکتر شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان و با حضور بخشداران، فرماندهان، مدیران ادارات شهرستان و سایر اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

ابتدا معاون فرماندار هندیجان ضمن تبریک پیروزیهای نیروهای مقاومت فلسطین گفت: موضوع سلامت و بهداشت مردم موضوعی نیست که فقط مربوط به شبکه بهداشت باشد، بلکه تمامی ادارات و ارگانها در برابر سلامت مردم مسئول هستند و باید وظایف خود را بدرستی انجام دهند.
وی افزود: کمبود اعتبارات مشکلی است که وجود دارد و همه مطلع این امر هستند، اما در کنار هم بودن مدیران و ادارات و یکی شدن، تنها اهرمی است که میتوان با آن بر مشکلات و کمبودها غلبه کرد.

درادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان ضمن بررسی مصوبات پیشین، مسائلی ازجمله لایروبی و آهک پاشی جداول، جمع آوری نخاله های ساختمانی، رفع شکستکی های شبکه آبرسانی شهری و روستایی و بهبود وضعیت مخازن آب را مورد توجه و بحث قرار داد. مشکلات بهداشتی کشتارگاه و وضعیت بهداشت مدارس از دیگر مسائل مهم سلامت در شهرستان میباشند که توسط اعضاء شورای سلامت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.
در پایان دکتر علوی با اشاره به روز جهانی سل در مورد این بیماری و وضعیت شهرستان مطالبی را عنوان کرد، همچنین دکتر نری میسا رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان هندیجان نیز در مورد بیماری آنفلوانزای پرندگان و وضعیت آن در شهرستان توضیحاتی ارائه کردند.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *