به گزارش ایران باران نیوز جلسه با شیوخ، معتمدین و متنفذین شهرستان با حضور صالح زاده، منصوری امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین شهرستان در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با بیان اینکه تیراندازی در مراسمات با همراهی شیوخ و بزرگان طوایف شهرستان روند کاهشی یافته است، اظهار کرد: رسم اشتباه تیراندازی در مراسم‌های برگزار شده جشن و عزا این شهرستان در هشت ماه گذشته نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجه‌ای داشت.

رئیس شورای تامین شادگان فرهنگ سازی را مناسب‌ترین راهکار حذف فرهنگ غلط تیراندازی در مراسم‌ جشن و عزاداری دانست و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موضوعات فرهنگی مضیف های شهرستان و همت شیوخ و سران عشایر و متنفذین بحث نه به تیراندازی بعنوان یک فرهنگ عامه تبدیل شود تا شاهد ریشه کن شدن این پدیده شوم در جامعه باشیم.

فرماندار شادگان ادامه داد: شهرستان بواسطه حضور بزرگان و سران طوایف و عشایر شهرستان و حمایت همه جانبه که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت آیت الله رئیسی دارند خیلی از موضوعات که می توانستند به چالش های جدی تبدیل شوند با همراهی و تعامل شیوخ این موضوعات رفع شد.

صالح زاده به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی که چندین سال بلاتکلیف مانده بود اشاره کرد و گفت: دولت مردمی و انقلابی وقت ویژه ای برای شهرستان قرار داده تا بتوانیم مشکلات حوزه عمران شهری و سایر پروژه هایی که در دست انجام است را به اتمام برسانیم.

وی شهرستان شادگان را بعنوان پرچمدار حجاب و عفاف توصیف کرد و افزود: شادگان بنام شهر حسینیه ها معروف است و با وجود مردم ولایتمدار شهرستان تربیت دینی و اسلامی در جامعه، ساری و جاری می باشد و در همین راستا در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پیشتاز است.

صالح زاده در پایان گفت: ان‌شاالله با همت و همراهی شیوخ و سران عشایر و متنفذین و با تیمی که در شورای تامین شکل گرفته بتوانیم مشکلات شهرستان را مرتفع کنیم تا زمینه آسایش و رفاه مردم عزیز شهرستان فراهم شود.

در ادامه جلسه شیوخ و سران عشایر شهرستان شادگان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *