به گزارش ایران باران نیوز از بندرامام خمینی همزمان با بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی گسترده در شهرستان بندر امام خمینی(ره)، نیروهای جهادی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با تجهیزات کامل در سطح این شهرستان مستقر شده اند و در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند.
از اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی میتوان به اعزام ۶ دستگاه پمپ تخصصی کف‌کشی ویژه تخلیه آب، دو دستگاه بیل میکانیکی، مخازن آب آشامیدنی،خودروهای سبک و نیمه سنگین و دیگر تجهیزات امدادرسانی، بخشی از خدمات این گروه جهادی است.
از نخستین ساعات وقوع بارندگی و با هماهنگی ستاد بحران شهرستان بندر امام خمینی(ره) در جهت تقسیم وظایف و خدمات رسانی مطلوب به سیل‌زدگان، بیش از ۳۰ نفر از نیروی جهادی این شرکت، مسئولیت امدادرسانی در کوی صباغان را عهده دار شده اند و با تجهیزات کامل و خدمات لجستیکی، در پی رفع خسارات بر جای مانده از سیل هستند.
در این خصوص، امدادگران این شرکت، با شناسایی منازل آسیب دیده و با انجام اقدامات فوری جهت تخلیه آب، ساماندهی و اسکان آسیب‌دیدگان، ایزوگام، ترمیم و شست و شوی منازل و همچنین لایروبی کانال های آب، پشتیبان مردم شریف بندر امام خمینی(ره) هستند.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی، تمام ظرفیت‌ و امکانات خود را بسیج کرده است و این خدمات تا آخرین لحظه رفع مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.
شرکت پتروشیمی امیر کبیربه عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن درایران به شمارمی آیدکه مجتمع تولیدی آن درسایت چهارمنطقه ی ویژه ی اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهردراستان خوزستان واقع شده است.

خبرنگار ناصر حکیمی

۴/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *