به گزارش ایران باران نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاه نقطه اساسی هر جامعه و کشوری است.مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

حماسه ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۲ روز تاریخی که بعنوان روز دانشجو نامگذاری شده، روایتی مستند از عزت و شرف دانشگاه و رشادت دانشجویان ایران اسلامی است که با ایستادگی و مقاومت،فریاد ضد استکباری ملت شریف ایران را به گوش جهانیان رساندند.

همواره دانشجویان در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی نقش مهمی در توسعه همه جانبه هر جامعه دارند، دانشگاههای شادگان نیر با تجزیه و تحلیل علمی در شناخت ظرفیت ها، توانمندی‌ها، مشکلات، چشم انداز توسعه شهرستان با ارائه راهکارها و نظرات و پیشنهادات مناسب در کنار مدیران ادارات و دستگاههای اجرائی را یاری نمایند.

دانشگاهها نیز همچون گذشته برای اعتلای کشور باید دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و در زمینه تحقیق و پژوهش کارهای بیشتری صورت بگیرد و فرمانداری شادگان این آمادگی وجود دارد که در جهت تعامل و هم‌افزایی ادارات و نهادها از ظرفیت‌های دانشگاه برای توسعه شهرستان استفاده کنند.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به اصحاب علم و اندیشه در کشور بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های آزاد، پیام نور و فرهنگیان شهرستان شادگان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت دارم.

جمال صالح زاده
فرماندار شهرستان شادگان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *