به گزارش ایران باران نیوز، صالح زاده فرماندار شادگان با همراهی بخشداران و کارشناسان فرمانداری ضمن حضور در اداره ورزش و جوانان مشکلات پروژه های نیمه تمام ورزشی را بررسی نمود.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه بر پیگیری تا حصول نتیجه پروژه های نیمه تمام ورزشی تاکید کرد و گفت: با پیگیری ها و تدابیر مدیران شهرستان، هیچ پروژه تمام نشده‌ای نخواهیم داشت.

اسدی نسب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز گفت: اینکه جلسه ای تشکیل شود و نتیجه آن چی میشود خیلی مهم است ولی مهمتر از آن حرکت زیبا و کمتر دیده شده فرماندار انقلابی است که با پیشقدم شدن و تشکیل جلسه در اداره ورزش و جوانان، به اهمیت مقوله ورزش صحه گذاشت.

خلیل اسدی نسب ادامه داد: از تلاش ها و مساعی فرماندار و هیئت همراه جهت برطرف نمودن موانع پیشبرد اهداف ورزشی تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشد تا ان شاء الله شاهد کاهش محرومیت از ورزش شهرستان شادگان باشیم .

لازم به ذکر است: چمن مصنوعی تختی، تکمیل دفاتر هیئت های ورزشی، تکمیل سالن چند منظوره تختی، تکمیل آسفالت مجموعه ورزشی شهدای پتروشیمی، بازسازی چمن مصنوعی شهید بازوله، تکمیل سالن رزمی، تکمیل چمن مصنوعی دریسیه، صلیحاویه، مسکن مهر، خشاب و منصوره، تکمیل سالن دارخوین، بازسازی سالن خنافره، تکمیل پیست دو و میدانی تختی، خاکریزی زمین فوتبال مسکن مهر و اقدامات لازم جهت افتتاح چمن مصنوعی بخش خنافره روستای شاوردی از هم موارد مطروحه بود که نیاز به پیگیری لازم جهت حصول نتیجه می‌باشد.

شایان ذکر است: فرماندار شادگان طی یک ماه گذشته برای دومین بار است که در اداره ورزش و جوانان شهرستان برای رسیدگی به مسایل ورزشی حضور پیدا میکند.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *