به گزارش ایران باران نیوز و به نقل از روابط عمومی قرارگاه مردمی شهید حاج ابراهیم همت، حمیدرضا اکبری در نشست بررسی اشتغال حوزه گردشگری با آقای قربانی مدیر ارزشی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سوادکوه با اشاره
مطلب فوق اینکه یکی از مهم‎‎ترین برنامه های دولت انقلابی توجه به امر اشتغال است، گفت: توجه به اشتغال روستایی در شهرستان سوادکوه با توجه به برخورداری این شهرستان از روستاهای متعدد با پتانسیل‏‏های بالای گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به این که در بخش‏‏‎های مختلف در عرصه ایجاد اشتغال پایدار، سند توسعه شهرستان حائز اهمیت است، ادامه داد: یکی از مهم‎‎ترین پتانسیل های شهرستان سوادکوه حوزه گردشگری به ویژه گردشگری طبیعت و سلامت در مناطق روستایی است که می‎‎تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال پایدار روستایی ایفا کند.

مدیر میراث و گردشگری شهرستان سوادکوه نیز در این نشست راهبردی بیان داشت: یکی از مهم‎‎ترین راهکارها برای توسعه عرصه‏‏ های گردشگری شهرستان را بازارچه های عرضه صنایع دستی و گردشگری بیان کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با فعالان حوزه گردشگری برای توسعه عرصه ‎‎های گردشگری شهرستان سوادکوه هستیم و امیدواریم فعالان و ادارات دخیل در این بخش، با بهره‌‌گیری از فضای موجود در شهرستان از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
مدیر قرارگاه مردمی شهید همت در پایان با تاکید بر هماهنگی همه ادارات و بخش‌‌های مختلف شهرستان در کنار جریانات مردمی و جهادی برای توسعه اشتغال پایدار، بیان داشت: باید راهکارها و تسهیلات موجود برای ایجاد اشتغال به درستی به سرمایه گذاران و مردم مناطق روستایی اطلاع رسانی شود تا آنان با توجه به این امکانات، مشارکت بیشتری در این عرصه داشته باشند. زیرا ایجاد تحولات در اشتغال پایدار روستایی نیازمند حضور و مدیریت جهادی مسئولان در این عرصه بسیار مهم است.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

By سیاوش باران وند

خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است. هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *