بازدیدهای سرزده ادامه دارد حضور فرماندار شادگان در ادارات جهاد کشاورزی و شیلات شهرستان:

امروز شنبه مورخ ۲۳ دی ماه، صالح زاده فرماندار شادگان بصورت سرزده از جهاد کشاورزی و شیلات شهرستان بازدید و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این ادارات را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایران باران نیوز، صالح زاده فرماندار شادگان همچنین در ادامه بازدید از جهاد کشاورزی ضمن گفتگو با تعدادی از کشاورزان گفت: مهمترین دغدغه کشاورزان شهرستان تامین آب کشاورزی است و دستگاههای ذیربط در سطح استان در زمینه افزایش میزان رها سازی آب همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار شادگان همچنین طی تماس تلفنی با مسئولین جهاد کشاورزی استان خواستار افزایش و توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی شد و افزود: باتوجه به افزایش سطح کشت گندم در سال زراعی گذشته از دستگاههای متولی انتظار می رود امسال نیز با افزایش خدمات به کشاورزان و رساندن آب کشاورزی شاهد برداشت چشمگیر گندم در سطح زمین های زراعی شهرستان باشیم.

صالح زاده فرماندار شادگان در بازدید از اداره شیلات ،اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در اکوسیستم شهرستان در تولید و پرورش آبزیان لازم است اداره شیلات زمینه توسعه طرح توسعه آبزی پروری را فراهم کنند و این ظرفیت‌ مهم و حیاتی برای ایجاد اشتغالزایی و پیشرفت شهرستان در حوزه صیادی اطلاع رسانی شود.

سلمان امیری رئیس اداره شیلات شادگان گزارشی از آخرین وضعیت حوضچه های پرورش ماهی، صیادی ارائه نمود.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *