به گزارش ایران باران نیوز سرپرست شهرداری هندیجان گفت: بهسازی تمثال مبارک بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام پذیرفت روح الله درخشان اظهار داشت: عملیات بهسازی تابلو بلوار جاده کمربندی که مزین به تمثال مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود اجرا شد.

وی افزود: پیش از این به پاس ارج نهادن به مقام سردار دل‌ها و جاوید ماندن نام دلاور مردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار حد فاصل میدان خلیج فارس تا ورودی سطح شهر از سمت بندر دیلم استان بوشهر به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری و تمثال مبارک ایشان نصب شده بود عملیات اجرایی بهسازی و نصب تمثال مبارک این شهید والامقام با تلاش نیروهای واحد زیباسازی و موتوری انجام پذیرفت.
درخشان ادامه داد: تداوم عملیات عملیات اجرایی تعریض لاین کندرو جاده کمربندی سرپرست شهرداری هندیجان از ادامه عملیات اجرایی تعریض لاین کندرو جاده کمربندی روح الله درخشان در راستای رفاه و آسایش شهروندان و همچنین تسهیل و تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه عملیات اجرایی تعریض لاین کندرو جاده کمربندی در برنامه کاری شهرداری هندیجان قرار گرفت .

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک، تعریض این کندرو یکی از مطالبات شهروندان بود که پس از تصویب آن در شورای ترافیک شهرستان عملیات اجرایی تخریب بخشی از این بلوار توسط واحد عمرانی و با همکاری واحد موتوری اجرا شد .

درخشان عنوان داشت: پس از تخریب بخشی از این بلوار بیس ریزی و تسطیح آن نیز جهت جدول گذاری از امروز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ آغاز شد شهرداری هندیجان گفت: بهسازی تمثال مبارک بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام پذیرفت.
خبرنگارناصرحکیمی

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *