به گزارش ایران باران نیوز فرماندار شادگان با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته فراجا را بر تلاشگران عرصه امنیت شهرستان تبریک گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) فرصت مغتنمی برای تقدیر و سپاس از تلاشگران مقتدر فراجا و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با عملکرد و تلاش های شبانه روزی سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی که همواره دوشادوش مردم هستند، می‌باشد.

امنیت مهم ترین شاخص پیشرفت جامعه است که در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی با همه توان جهت برقراری نظم ، امنیت کشور، مردم و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه و همچنین پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی فراهم می شود.

اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی شادگان در تامین نظم و امنیت بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و همچنین در این راستا مجموعه شورای اداری و شورای تامین برای حفظ نظم و امنیت در شهرستان شادگان، همراه و همگام فراجا خواهند بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته فراجا را به پرسنل نیروی انتظامی تبریک وتهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاشهای ارزنده وعملکرد مؤثر فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان ، مسئولان واحدها،کارکنان وپرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون این عزیزان در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

جمال صالح زاده
فرماندار شهرستان شادگان

خبرنگار: ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *