رئیس آموزش وپرورش هندیجان: بمناسبت گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح پروژه در شهرستان هندیجان می گردد.

به گزارش ایران باران نیوز، سید حسین موسوی رئیس آموزش پرورش شهرستان هندیجان گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه کولر توسط پتروشیمی مارون تهیه و در بین مدارس مورد نیاز اهداء شد.
وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعدادی پروژه شامل دو زمین چمن مصنوعی فوتبال در مدرسه باقرالعلوم و مدرسه خلیج فارس هر کدام با هزینه ۲۷۰ میلیون افتتاح خواهند شد و زیر ساخت زمین چمن درمدرسه علی بن مهزیار با هزینه بین ۱۷۰تا۱۵۰میلیون تومان دردهه فجر افتتاح میگردد
ایشان ادامه داد: در دهه فجر مسابقات متنوع ورزشی در مدارس شهرستان هندیجان برگزار خواهند شد و همچنین در پژوهش سرای رازی در مرحله استانی و کشوری سرکار خانم فاطمه شعبانی برترین بوده است و یکی از کارهای مهم تقویت کلاس های قرآنی و عترت و نماز است که با وجود دارالقرآن هندیجان اقدامات تاثیر گذاری انجام گرفته است.
وی با بیان یادواره شهدا دانش آموزی و فرهنگیان اظهار داشت: در مدرسه دهخدا یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در راستای کنگره ۲۴۰۰۰ هزار شهید خوزستان با دعوت از قشرهای مختلف مردمی در هندیجان برگزار شد.
موسوی در پایان از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: در مرحله اول ۱۶۰ دختر دانش آموز و ۴۰ نفر از فرهنگیان با مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور اعزام شدند و همچنین هندیجان در اقامه نماز رتبه اولی استان و در کشور سوم شدند.

خبرنگار ناصر حکیمی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

By ناصر حکیمی

خبرنگار کسی است که هرروز دنیا و اتفاقات آن را می بیند.او همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد و اخبار را برای جامعه منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *