عشایر عرب در صحنه های مختلف انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

استاندار خوزستان گفت: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های مختلف همچون انتخابات ها و … همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم وفادار باشیم.

به گزارش ایران باران نیوز، بمناسبت عید سعید فطر، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ، صالح زاده فرماندار شادگان، هاشم خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی،منصوری امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولین با شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه این دیدارها گفت: امروز توفیق شد خدمت مردم خوب شادگان، شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان باشیم و با آنها دیدارهای عیدانه داشته باشیم.

امروز در این عید بزرگ که پاداش یک ماه روزه‌داری است مردم به دید و بازدید می پردازند و بر خود فرض دانستیم که خدمت بزرگان این شهرستان برسیم و بابت همدلی ها و هم افزایی هایی که با انقلاب و دولت دارند قدردانی کنیم و شعائر اسلامی که شادگان در آن سرامد است را گرامی بداریم.

حسینی محراب یادآور شد: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های مختلف همچون انتخابات ها و … همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم وفادار باشیم.

وی اظهار کرد: شادگان ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ بخصوص شعرسرایی و مسابقات قرآنی دارد که در جشنواره‌های مختلف کشوری حائز افتخارآفرینی برای استان خوزستان شده است.

لازم به ذکر است در این سفر چفیه آبی نماد شهرستان شادگان توسط شیخ رضا و شیخ مسعود آل‌ناصر به استاندار خوزستان اهدا شد.

خبرنگار: ناصر حکیمی

۴.۶/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *